Saturday, October 24, 2009

RAKAMAN TENOM 4X4 CHALLENGE




Ini adalah sedikit rakaman yang sempat Perintis Kelab rakamkan pada awal pagi sebelum acara 4x4 challenge bermula..

6 comments:

  1. it's very good idea...so when did ythe tambunan 4x4 will be build up...........

    ReplyDelete
  2. there is 3 novice car still active... in tambunan so bila lagi nak buat 4x4 tambunan team

    ReplyDelete
  3. kalau ada jemputan jangan lupa bawa novice team......

    ReplyDelete
  4. Terima kasih kerana sudi meluangkan masa menulis komen anda dalam blog tambunan4x4team ini. Untuk makluman anda, tambunan team akan mengikuti anjuran Ranau Challenge pada minggu ini bertempat di jalan Poring pada 12 & 13 hb Dis 2009. Kategori Novice dan Hardcore. ini hanya terbuka kepada peserta daripada daerah Ranau dan Tambunan sahaja. Jika anda berminat, dipersilakan datang untuk mengikuti anjuran tersebut.

    ReplyDelete
  5. Thanks very much to you. Actually, 4 ur all info, this team are not ready for building up with large capacity at this moment.. it's because this team didn't having any sponsorship from any company accept 'IMPERIAL' from Tawau. We hearded that Tambunan 4x4 Club will be chaired by someone 'bussinesman' in Tambunan. So, we just called our team 'Tambunan4x4team'. Thanks for asking about this team.

    ReplyDelete
  6. Terima kasih kepada anda banyak2 kerana daerah Tambunan mempunyai peserta novice yang masih aktif lagi. Tambunan 4x4 team berharap, kawan-kawan kita khasnya di daerah Tambunan dapat bertambah-tambah peserta seperti daerah Keningau dan Ranau amnya. Untuk makluman anda,buat masa ini tambunan 4x4 team ini belum bersedia untuk menubuhkan team besar serta ahli yang ramai kerana beberapa masalah yang perlu team ini selesaikan seperti mencari Penaja tetap untuk team ini. Oleh itu, team ini lebih selesa bergerak sendirian disebabkan masalah penajaan. Apa yang kami tahu, Taambunan 4x4 Club akan ditubuhkan dan akan dipengerusikan oleh seorang ahli perniagaan di daerah Tambunan. Jadi,kena tunggu dan bersabar dululah nampaknya.

    ReplyDelete