Sunday, October 25, 2009

BORNEO SAFARI 2009


25 Oktober 2009


Hari ini merupakan pelancaran Borneo Safari bagi tahun 2009. Seperti biasa pelancaran diadakan di Gaya Street. Tapi Perintis Kelab rasa, tahun ni tidak meriah macam tahun lalu.. Tahun 2008, deretan kereta yang mengikuti Borneo Safari, uiii... panjang tau.. Tapi tahun ni macam dalam 100 kereta yang ikut. Competitor pula ada 46 kereta.. Tahun lalu 18 competitor.

18 competitor pun, SS mau sampai tengah malam ooo.. Bayangkanlah 46 competitor, confirm sampai 2 - 3 pagi.. aduh, sungguh penatnya petugas-petugas trak masa tu.. Sekarang ni pun, cuaca tidak tentu pula. Tapi apapun, kita mengharapkan perjalanan Borneo Safari 2009 akan berjalan lancar. Semoga semuanya selamat pergi dan selamat kembali..

Tahun ni, Perintis Kelab dan Kelab Tambunan tidak ikut Borneo Safari.. Ha..ha..ha.. Bukan apa cuma kereta kelab masih dalam workshop untuk UPGRADE.. mula-mula tu mau juga ikut.. Konvoi saja la.. tapi macam inda syok pula tau..ha..ha..ha..

Apa-apapun, tahun hadapan Perintis Kelab dan wakil Tambunan akan join venture sebagai competitor dan supporter car..ha..ha..ha.. Perintis Kelab memang wajib jadi supporter car.

Perintis Kelab ada juga datang tadi masa pelancaran oleh En. James Wong, Presiden Kinabalu Four Wheel Drive Club.. SEmpatlah juga ambil gambar dan rakaman pelancaran.. So, nantikan la ya..

No comments:

Post a Comment